عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمدعلی. (1399). مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی - رفتاری بر حافظة فعال در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(1), 31-41. doi: 10.30486/jsrp.2019.578548.1541
امیر عزیزی; فضل اله میر دریکوند; محمدعلی سپهوندی. "مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی - رفتاری بر حافظة فعال در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21, 1, 1399, 31-41. doi: 10.30486/jsrp.2019.578548.1541
عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمدعلی. (1399). 'مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی - رفتاری بر حافظة فعال در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(1), pp. 31-41. doi: 10.30486/jsrp.2019.578548.1541
عزیزی, امیر, میر دریکوند, فضل اله, سپهوندی, محمدعلی. مقایسه تأثیر توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازی‌درمانی شناختی - رفتاری بر حافظة فعال در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 21(1): 31-41. doi: 10.30486/jsrp.2019.578548.1541


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب