عبدوی, فاطمه, لطفییامچی, خدیجه, دهقانپوری, حوریه, بدیری, سمیه. (1394). بررسی تأثیر کیفیت خدمات باشگاههای رزمی بر میزان رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), 41-50.
فاطمه عبدوی; خدیجه لطفییامچی; حوریه دهقانپوری; سمیه بدیری. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات باشگاههای رزمی بر میزان رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 1, 1394, 41-50.
عبدوی, فاطمه, لطفییامچی, خدیجه, دهقانپوری, حوریه, بدیری, سمیه. (1394). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات باشگاههای رزمی بر میزان رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), pp. 41-50.
عبدوی, فاطمه, لطفییامچی, خدیجه, دهقانپوری, حوریه, بدیری, سمیه. بررسی تأثیر کیفیت خدمات باشگاههای رزمی بر میزان رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 4(1): 41-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب