نظری, رسول, بنکدار, نرگس, صفی خانی, گلی. (1398). ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(35), 28-43.
رسول نظری; نرگس بنکدار; گلی صفی خانی. "ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 35, 1398, 28-43.
نظری, رسول, بنکدار, نرگس, صفی خانی, گلی. (1398). 'ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(35), pp. 28-43.
نظری, رسول, بنکدار, نرگس, صفی خانی, گلی. ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(35): 28-43.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب