نظری, رسول, بنکدار, نرگس, صفی خانی, گلی. (1398). ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
رسول نظری; نرگس بنکدار; گلی صفی خانی. "ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1398, -.
نظری, رسول, بنکدار, نرگس, صفی خانی, گلی. (1398). 'ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
نظری, رسول, بنکدار, نرگس, صفی خانی, گلی. ارائه مدل اثر اهرم‌سازی برند، شهرت برند بر استفاده مجدد مشتری و ارتقاء جایگاه استراتژیک باشگاه‌های ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; (): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.