موسوی, شادی, سرداری, باقر. (1398). تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), 65-84. doi: 10.30495/jinev.2019.668232
شادی موسوی; باقر سرداری. "تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 46, 1398, 65-84. doi: 10.30495/jinev.2019.668232
موسوی, شادی, سرداری, باقر. (1398). 'تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), pp. 65-84. doi: 10.30495/jinev.2019.668232
موسوی, شادی, سرداری, باقر. تعیین اثربخشی الگوی یادگیری مشارکتی بر یادگیری خودراهبر (خودمدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) دانش‌آموزان دختر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 12(46): 65-84. doi: 10.30495/jinev.2019.668232


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب