. (1398). تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 18-35.
. "تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 18-35.
. (1398). 'تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 18-35.
. تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 18-35.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.