. (1398). بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 36-48.
. "بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 36-48.
. (1398). 'بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 36-48.
. بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 36-48.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.