. (1398). شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 70-87.
. "شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 70-87.
. (1398). 'شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 70-87.
. شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 70-87.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.