. (1398). سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 175-200.
. "سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 175-200.
. (1398). 'سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 175-200.
. سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 175-200.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.