صدرایی سینک, فاطمه, بابایی, محمدرضا, تابش, محمد حسن. (1398). سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 175-200.
فاطمه صدرایی سینک; محمدرضا بابایی; محمد حسن تابش. "سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 175-200.
صدرایی سینک, فاطمه, بابایی, محمدرضا, تابش, محمد حسن. (1398). 'سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 175-200.
صدرایی سینک, فاطمه, بابایی, محمدرضا, تابش, محمد حسن. سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 175-200.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب