Reihani, Nahid, Abdolvand, Mohamad- Ali, Heidarzadeh, kambiz, Khounsiavash, Mohsen. (1398). Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), 41-60.
Nahid Reihani; Mohamad- Ali Abdolvand; kambiz Heidarzadeh; Mohsen Khounsiavash. "Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 2, 1398, 41-60.
Reihani, Nahid, Abdolvand, Mohamad- Ali, Heidarzadeh, kambiz, Khounsiavash, Mohsen. (1398). 'Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), pp. 41-60.
Reihani, Nahid, Abdolvand, Mohamad- Ali, Heidarzadeh, kambiz, Khounsiavash, Mohsen. Brand Attachment in Consumer- Brand Relationship. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 5(2): 41-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب