Noorshargh, Fatemeh, Esmailpour, Hasan, Safarzadeh, Hossein, Ghasemi, Behrooz. (1398). Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), 167-188.
Fatemeh Noorshargh; Hasan Esmailpour; Hossein Safarzadeh; Behrooz Ghasemi. "Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 2, 1398, 167-188.
Noorshargh, Fatemeh, Esmailpour, Hasan, Safarzadeh, Hossein, Ghasemi, Behrooz. (1398). 'Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), pp. 167-188.
Noorshargh, Fatemeh, Esmailpour, Hasan, Safarzadeh, Hossein, Ghasemi, Behrooz. Identifying Components of the Ethical Marketing System Based on Islamic-Iranian Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 5(2): 167-188.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب