کاوه, مسعود, خانمحمدی, یوسف. (1398). تأثیر تبلیغات رسانه‌های غربی بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران از طریق بحران هویت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(40), 54-69. doi: 10.30495/pir.2019.668892
مسعود کاوه; یوسف خانمحمدی. "تأثیر تبلیغات رسانه‌های غربی بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران از طریق بحران هویت". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 40, 1398, 54-69. doi: 10.30495/pir.2019.668892
کاوه, مسعود, خانمحمدی, یوسف. (1398). 'تأثیر تبلیغات رسانه‌های غربی بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران از طریق بحران هویت', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(40), pp. 54-69. doi: 10.30495/pir.2019.668892
کاوه, مسعود, خانمحمدی, یوسف. تأثیر تبلیغات رسانه‌های غربی بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران از طریق بحران هویت. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(40): 54-69. doi: 10.30495/pir.2019.668892


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب