چراغ بیرجندی, کاظم, میرمرادزهی, افسانه. (1398). تأثیر مرچندایزینگ بر ارزش درک شده خرید توسط مشتریان فروشگاه‌های ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(33), 27-41.
کاظم چراغ بیرجندی; افسانه میرمرادزهی. "تأثیر مرچندایزینگ بر ارزش درک شده خرید توسط مشتریان فروشگاه‌های ورزشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 33, 1398, 27-41.
چراغ بیرجندی, کاظم, میرمرادزهی, افسانه. (1398). 'تأثیر مرچندایزینگ بر ارزش درک شده خرید توسط مشتریان فروشگاه‌های ورزشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(33), pp. 27-41.
چراغ بیرجندی, کاظم, میرمرادزهی, افسانه. تأثیر مرچندایزینگ بر ارزش درک شده خرید توسط مشتریان فروشگاه‌های ورزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(33): 27-41.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب