. (1392). اثربخشی آموزش فنون بهسازی مدیریت کلاس از نگاه سند تحّول بنیادین آموزش و پرورش بر میزان خودکارآمدی و بهزیستی روان شناختی معلمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), 76-102.
. "اثربخشی آموزش فنون بهسازی مدیریت کلاس از نگاه سند تحّول بنیادین آموزش و پرورش بر میزان خودکارآمدی و بهزیستی روان شناختی معلمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 2, 1392, 76-102.
. (1392). 'اثربخشی آموزش فنون بهسازی مدیریت کلاس از نگاه سند تحّول بنیادین آموزش و پرورش بر میزان خودکارآمدی و بهزیستی روان شناختی معلمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), pp. 76-102.
. اثربخشی آموزش فنون بهسازی مدیریت کلاس از نگاه سند تحّول بنیادین آموزش و پرورش بر میزان خودکارآمدی و بهزیستی روان شناختی معلمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 3(2): 76-102.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب