Eghbal, Mohammad Reza. (1397). The Effect of Word-Of-Mouth Advertisements on the Responses of Clients (Case Study: Mobile Operators). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), 81-95.
Mohammad Reza Eghbal. "The Effect of Word-Of-Mouth Advertisements on the Responses of Clients (Case Study: Mobile Operators)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 2, 1397, 81-95.
Eghbal, Mohammad Reza. (1397). 'The Effect of Word-Of-Mouth Advertisements on the Responses of Clients (Case Study: Mobile Operators)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), pp. 81-95.
Eghbal, Mohammad Reza. The Effect of Word-Of-Mouth Advertisements on the Responses of Clients (Case Study: Mobile Operators). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 3(2): 81-95.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب