فرحناک, مرتضی, دانشمندمهر, مریم. (1398). بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), 149-170.
مرتضی فرحناک; مریم دانشمندمهر. "بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 44, 1398, 149-170.
فرحناک, مرتضی, دانشمندمهر, مریم. (1398). 'بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), pp. 149-170.
فرحناک, مرتضی, دانشمندمهر, مریم. بررسی و شناسایی شاخصهای اقدام در تبیین استراتژی اقیانوس آبی در صنعت پخش ایران با استفاده از عوامل آمیخته بازاریابی خدمات (8P) و الگوی چهاراقدام. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(44): 149-170.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب