حاجی علی اکبری, فیروزه, موسوی, نرگس. (1398). تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), 35-56.
فیروزه حاجی علی اکبری; نرگس موسوی. "تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 32, 1398, 35-56.
حاجی علی اکبری, فیروزه, موسوی, نرگس. (1398). 'تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), pp. 35-56.
حاجی علی اکبری, فیروزه, موسوی, نرگس. تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 8(32): 35-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب