بذرافکن, محمدمهدی, کاظمی, فضل اله. (1398). اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(38), 79-89.
محمدمهدی بذرافکن; فضل اله کاظمی. "اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 38, 1398, 79-89.
بذرافکن, محمدمهدی, کاظمی, فضل اله. (1398). 'اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(38), pp. 79-89.
بذرافکن, محمدمهدی, کاظمی, فضل اله. اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(38): 79-89.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب