بادله, علیرضا, محمودزاده, حامد, کبیری زاده, رضا. (1398). مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(63), 139-151. doi: 10.30486/jsre.2019.554601.1014
علیرضا بادله; حامد محمودزاده; رضا کبیری زاده. "مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 63, 1398, 139-151. doi: 10.30486/jsre.2019.554601.1014
بادله, علیرضا, محمودزاده, حامد, کبیری زاده, رضا. (1398). 'مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(63), pp. 139-151. doi: 10.30486/jsre.2019.554601.1014
بادله, علیرضا, محمودزاده, حامد, کبیری زاده, رضا. مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانه‌ای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 16(63): 139-151. doi: 10.30486/jsre.2019.554601.1014


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب