| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,645,833 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,309,634 |
The Study of Stage-like Development of Morpho-syntactic Structures in EFL Learners’ Writing Performance: A Processability Theory Account for Cases of “Plural -s” and “Adverb Fronting” | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| مقاله 1، دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 1-30 اصل مقاله (1.65 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Mahin Sadat Tabatabaee؛ Keivan Mahmoodi* ؛ Abbas Bayat | ||
| Islamic Azad University, Malayer Branch Hamedan, Iran | ||
| کلیدواژهها | ||
| Adverb fronting؛ plural -s؛ processability theory؛ second language learning؛ stage-like development | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 314 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 361 |
||