تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,006 |
تعداد مقالات | 83,641 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,607,279 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,762,167 |
The Study of Stage-like Development of Morpho-syntactic Structures in EFL Learners’ Writing Performance: A Processability Theory Account for Cases of “Plural -s” and “Adverb Fronting” | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
مقاله 1، دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 1-30 اصل مقاله (1.65 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Mahin Sadat Tabatabaee؛ Keivan Mahmoodi* ؛ Abbas Bayat | ||
Islamic Azad University, Malayer Branch Hamedan, Iran | ||
کلیدواژهها | ||
Adverb fronting؛ plural -s؛ processability theory؛ second language learning؛ stage-like development | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 312 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 358 |