| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,578,308 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,275,869 |
The Effects of Guided and Unguided Semantic Mapping on Iranian EFL Learners’ Vocabulary and Grammar Knowledge | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| مقاله 2، دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 31-52 اصل مقاله (1.06 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Samaneh Jaberi* ؛ Ehsan Rassaei | ||
| Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
| کلیدواژهها | ||
| EFL learners؛ grammar learning؛ graphic organizer؛ guided semantic mapping؛ unguided semantic mapping؛ vocabulary learning | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 304 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 536 |
||