تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,800,512 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,315 |
The Effects of Guided and Unguided Semantic Mapping on Iranian EFL Learners’ Vocabulary and Grammar Knowledge | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
مقاله 2، دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 31-52 اصل مقاله (1.06 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Samaneh Jaberi* ؛ Ehsan Rassaei | ||
Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
کلیدواژهها | ||
EFL learners؛ grammar learning؛ graphic organizer؛ guided semantic mapping؛ unguided semantic mapping؛ vocabulary learning | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 297 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 521 |