بیان فر, فاطمه. (1398). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(3), 29-55.
فاطمه بیان فر. "تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 3, 1398, 29-55.
بیان فر, فاطمه. (1398). 'تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(3), pp. 29-55.
بیان فر, فاطمه. تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان مبتنی بر مدل پینتریچ بر تأخیر در رضایتمندی تحصیلی و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 13(3): 29-55.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب