صیدآبادی, محسن, محرابی, جواد. (1398). بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(39), 61-67.
محسن صیدآبادی; جواد محرابی. "بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 39, 1398, 61-67.
صیدآبادی, محسن, محرابی, جواد. (1398). 'بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(39), pp. 61-67.
صیدآبادی, محسن, محرابی, جواد. بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(39): 61-67.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب