آبرومندی, سید فرهنگ, خیری, بهرام, ودادی, احمد. (1398). ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), 131-148.
سید فرهنگ آبرومندی; بهرام خیری; احمد ودادی. "ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 44, 1398, 131-148.
آبرومندی, سید فرهنگ, خیری, بهرام, ودادی, احمد. (1398). 'ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), pp. 131-148.
آبرومندی, سید فرهنگ, خیری, بهرام, ودادی, احمد. ارائه مدل کارکردهای پیدا و پنهان بازاریابی با تمرکز بر مادی گرایی با استفاده از نظریه زمینه ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(44): 131-148.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب