شیرازیان, زهرا. (1398). بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), 233-256.
زهرا شیرازیان. "بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 44, 1398, 233-256.
شیرازیان, زهرا. (1398). 'بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), pp. 233-256.
شیرازیان, زهرا. بررسی نقش هویت و طنین برند در ایجاد حس درگیری برند مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(44): 233-256.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب