Mardani, Maryam. (1399). Effect of Storytelling Instruction on Developing Iranian EFL Learners’ Oral Proficiency within ZPD-activated Proximal Context. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(Issue 30 (Spring 2020-No.2)), 81-96.
Maryam Mardani. "Effect of Storytelling Instruction on Developing Iranian EFL Learners’ Oral Proficiency within ZPD-activated Proximal Context". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, Issue 30 (Spring 2020-No.2), 1399, 81-96.
Mardani, Maryam. (1399). 'Effect of Storytelling Instruction on Developing Iranian EFL Learners’ Oral Proficiency within ZPD-activated Proximal Context', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(Issue 30 (Spring 2020-No.2)), pp. 81-96.
Mardani, Maryam. Effect of Storytelling Instruction on Developing Iranian EFL Learners’ Oral Proficiency within ZPD-activated Proximal Context. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 8(Issue 30 (Spring 2020-No.2)): 81-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب