حاجی‌سلیم, مرضیه, بدیع‌زاده, علی. (1396). اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), 63-73.
مرضیه حاجی‌سلیم; علی بدیع‌زاده. "اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, ویژه‌نامه, 1396, 63-73.
حاجی‌سلیم, مرضیه, بدیع‌زاده, علی. (1396). 'اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), pp. 63-73.
حاجی‌سلیم, مرضیه, بدیع‌زاده, علی. اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(ویژه‌نامه): 63-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب