یاوری, شیما, صابری, سید محمود. (1396). تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), 219-226.
شیما یاوری; سید محمود صابری. "تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, ویژه‌نامه, 1396, 219-226.
یاوری, شیما, صابری, سید محمود. (1396). 'تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), pp. 219-226.
یاوری, شیما, صابری, سید محمود. تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(ویژه‌نامه): 219-226.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب