ملکی مین باش زرگاه, مرتضی, زارعی, عظیم, اسدزاده, محبوبه. (1396). تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), 249-257.
مرتضی ملکی مین باش زرگاه; عظیم زارعی; محبوبه اسدزاده. "تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, ویژه‌نامه, 1396, 249-257.
ملکی مین باش زرگاه, مرتضی, زارعی, عظیم, اسدزاده, محبوبه. (1396). 'تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), pp. 249-257.
ملکی مین باش زرگاه, مرتضی, زارعی, عظیم, اسدزاده, محبوبه. تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(ویژه‌نامه): 249-257.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب