. (1398). Investigating the Impact of Corporate Culture on Relational Marketing (Case Study: Selected Subsidiaries of Saipa in Tehran). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 71-81.
. "Investigating the Impact of Corporate Culture on Relational Marketing (Case Study: Selected Subsidiaries of Saipa in Tehran)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1398, 71-81.
. (1398). 'Investigating the Impact of Corporate Culture on Relational Marketing (Case Study: Selected Subsidiaries of Saipa in Tehran)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 71-81.
. Investigating the Impact of Corporate Culture on Relational Marketing (Case Study: Selected Subsidiaries of Saipa in Tehran). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 3(1): 71-81.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب