Eskandari Sani, Mohammad, Rezaei, Ebrahim. (1398). Evaluation of the Phantasm and Branding of Tourism Destinations (case study: South Khorasan Province, Iran). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2), 79-93.
Mohammad Eskandari Sani; Ebrahim Rezaei. "Evaluation of the Phantasm and Branding of Tourism Destinations (case study: South Khorasan Province, Iran)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 2, 1398, 79-93.
Eskandari Sani, Mohammad, Rezaei, Ebrahim. (1398). 'Evaluation of the Phantasm and Branding of Tourism Destinations (case study: South Khorasan Province, Iran)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2), pp. 79-93.
Eskandari Sani, Mohammad, Rezaei, Ebrahim. Evaluation of the Phantasm and Branding of Tourism Destinations (case study: South Khorasan Province, Iran). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 7(2): 79-93.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب