یعقوبی, سلام, حسینی خواه, علی, قادری, مصطفی, کیان, مرجان. (1399). واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه‌های پارادایم برنامه درسی نوفهمی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(64), 18-45. doi: 10.30486/jsre.2019.1869175.1398
سلام یعقوبی; علی حسینی خواه; مصطفی قادری; مرجان کیان. "واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه‌های پارادایم برنامه درسی نوفهمی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 64, 1399, 18-45. doi: 10.30486/jsre.2019.1869175.1398
یعقوبی, سلام, حسینی خواه, علی, قادری, مصطفی, کیان, مرجان. (1399). 'واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه‌های پارادایم برنامه درسی نوفهمی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(64), pp. 18-45. doi: 10.30486/jsre.2019.1869175.1398
یعقوبی, سلام, حسینی خواه, علی, قادری, مصطفی, کیان, مرجان. واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفه‌های پارادایم برنامه درسی نوفهمی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 17(64): 18-45. doi: 10.30486/jsre.2019.1869175.1398


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب