نورشرق دهاقانی, فاطمه, اسماعیل پور, حسن, صفرزاده, حسین, قاسمی, بهروز. (1399). بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 352-375.
فاطمه نورشرق دهاقانی; حسن اسماعیل پور; حسین صفرزاده; بهروز قاسمی. "بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1399, 352-375.
نورشرق دهاقانی, فاطمه, اسماعیل پور, حسن, صفرزاده, حسین, قاسمی, بهروز. (1399). 'بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 352-375.
نورشرق دهاقانی, فاطمه, اسماعیل پور, حسن, صفرزاده, حسین, قاسمی, بهروز. بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(45): 352-375.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب