میر, علی, نمامیان, فرشید, معروفی نقدهی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1399). طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(40), 33-44.
علی میر; فرشید نمامیان; فخرالدین معروفی نقدهی; علیرضا مرادی. "طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 40, 1399, 33-44.
میر, علی, نمامیان, فرشید, معروفی نقدهی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. (1399). 'طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(40), pp. 33-44.
میر, علی, نمامیان, فرشید, معروفی نقدهی, فخرالدین, مرادی, علیرضا. طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(40): 33-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب