باقری توچائی, متینا, حبیبی کلیبر, رامین, یارمحمدزاده, پیمان. (1399). اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(65), 108-120. doi: 10.30486/jsre.2020.1877253.1451
متینا باقری توچائی; رامین حبیبی کلیبر; پیمان یارمحمدزاده. "اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 65, 1399, 108-120. doi: 10.30486/jsre.2020.1877253.1451
باقری توچائی, متینا, حبیبی کلیبر, رامین, یارمحمدزاده, پیمان. (1399). 'اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(65), pp. 108-120. doi: 10.30486/jsre.2020.1877253.1451
باقری توچائی, متینا, حبیبی کلیبر, رامین, یارمحمدزاده, پیمان. اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانش‌آفرینی معلمان دورۀ ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 17(65): 108-120. doi: 10.30486/jsre.2020.1877253.1451


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب