دریابگی, سیده نرجس, یافتیان, نرگس. (1399). تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(65), 158-169. doi: 10.30486/jsre.2020.1877244.1450
سیده نرجس دریابگی; نرگس یافتیان. "تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 65, 1399, 158-169. doi: 10.30486/jsre.2020.1877244.1450
دریابگی, سیده نرجس, یافتیان, نرگس. (1399). 'تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(65), pp. 158-169. doi: 10.30486/jsre.2020.1877244.1450
دریابگی, سیده نرجس, یافتیان, نرگس. تأثیر تدریس با استفاده از سطح‌بندی و پیگیری تداوم یادگیری دانش‌آموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 17(65): 158-169. doi: 10.30486/jsre.2020.1877244.1450


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب