Alizadeh, Khodaverdi, Ghafoori, Naser, Ahour, Touran. (1398). Teachers’ Formative and Summative Feedback to Enhance Iranian EFL Learners’ Speaking Performance: A Case Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 39-52.
Khodaverdi Alizadeh; Naser Ghafoori; Touran Ahour. "Teachers’ Formative and Summative Feedback to Enhance Iranian EFL Learners’ Speaking Performance: A Case Study". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1398, 39-52.
Alizadeh, Khodaverdi, Ghafoori, Naser, Ahour, Touran. (1398). 'Teachers’ Formative and Summative Feedback to Enhance Iranian EFL Learners’ Speaking Performance: A Case Study', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 39-52.
Alizadeh, Khodaverdi, Ghafoori, Naser, Ahour, Touran. Teachers’ Formative and Summative Feedback to Enhance Iranian EFL Learners’ Speaking Performance: A Case Study. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 3(1): 39-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب