بیگ پور تنها, مریم, یگانگی, سید کامران. (1399). بررسی رفتار گردشگران از تأخیر در ارایه خدمات (مورد مطالعه: هتل پارسیان کرمانشاه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(35), 95-108.
مریم بیگ پور تنها; سید کامران یگانگی. "بررسی رفتار گردشگران از تأخیر در ارایه خدمات (مورد مطالعه: هتل پارسیان کرمانشاه)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 35, 1399, 95-108.
بیگ پور تنها, مریم, یگانگی, سید کامران. (1399). 'بررسی رفتار گردشگران از تأخیر در ارایه خدمات (مورد مطالعه: هتل پارسیان کرمانشاه)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(35), pp. 95-108.
بیگ پور تنها, مریم, یگانگی, سید کامران. بررسی رفتار گردشگران از تأخیر در ارایه خدمات (مورد مطالعه: هتل پارسیان کرمانشاه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 9(35): 95-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب