Taleizadeh, Ata Allah, Charmchi, Masoud. (1393). Optimal advertising and pricing decisions for complementary products. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), -.
Ata Allah Taleizadeh; Masoud Charmchi. "Optimal advertising and pricing decisions for complementary products". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 1, 1393, -.
Taleizadeh, Ata Allah, Charmchi, Masoud. (1393). 'Optimal advertising and pricing decisions for complementary products', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), pp. -.
Taleizadeh, Ata Allah, Charmchi, Masoud. Optimal advertising and pricing decisions for complementary products. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 11(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب