| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,565,732 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,270,316 |
A Syntax-based Approach to the Production of English Verbs’ Argument Structure by Iranian EFL Learners | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 53-76 اصل مقاله (468.39 K) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Shima Akbarnezhad* 1؛ Firooz Sadighi* 1؛ Mohammad Sadegh Bagheri* 2 | ||
| 1Department of English Language Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
| 2Department of English Language Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
| کلیدواژهها | ||
| English verbs’ argument structures؛ syntactic features؛ production؛ level of proficiency؛ EFL learners | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 208 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 198 |
||