تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,004 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,547,526 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,625,762 |
A Syntax-based Approach to the Production of English Verbs’ Argument Structure by Iranian EFL Learners | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 53-76 اصل مقاله (468.39 K) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Shima Akbarnezhad* 1؛ Firooz Sadighi* 1؛ Mohammad Sadegh Bagheri* 2 | ||
1Department of English Language Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
2Department of English Language Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
کلیدواژهها | ||
English verbs’ argument structures؛ syntactic features؛ production؛ level of proficiency؛ EFL learners | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 202 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 197 |