Sadighi, Firooz, Jamasbi, Fatemeh. (1397). The Effect of Teacher-Versus Peer-Mediated Dynamic Assessment Instruction on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2), 101-121.
Firooz Sadighi; Fatemeh Jamasbi. "The Effect of Teacher-Versus Peer-Mediated Dynamic Assessment Instruction on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 2, 1397, 101-121.
Sadighi, Firooz, Jamasbi, Fatemeh. (1397). 'The Effect of Teacher-Versus Peer-Mediated Dynamic Assessment Instruction on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2), pp. 101-121.
Sadighi, Firooz, Jamasbi, Fatemeh. The Effect of Teacher-Versus Peer-Mediated Dynamic Assessment Instruction on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 7(2): 101-121.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب