| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,561,870 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,269,104 |
The Effect of Teacher-Versus Peer-Mediated Dynamic Assessment Instruction on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 101-121 اصل مقاله (689.62 K) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Firooz Sadighi؛ Fatemeh Jamasbi* | ||
| Department of Foreign Languages Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 178 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 167 |
||