تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,623 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,416,410 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,444,982 |
The Effect of Teacher-Versus Peer-Mediated Dynamic Assessment Instruction on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، اسفند 2018، صفحه 101-121 اصل مقاله (689.62 K) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Firooz Sadighi؛ Fatemeh Jamasbi* | ||
Department of Foreign Languages Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 173 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 163 |