ملائی, منیژه, محقر, علی, اصغری‌زاده, عزت اله. (1397). الگوی ساختاری رابطه کیفیت خدمات خارجی بر رضایت مشتریان در زنجیره تأمین صنعت هتلداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(ویژه‌ نامه), 13-21.
منیژه ملائی; علی محقر; عزت اله اصغری‌زاده. "الگوی ساختاری رابطه کیفیت خدمات خارجی بر رضایت مشتریان در زنجیره تأمین صنعت هتلداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, ویژه‌ نامه, 1397, 13-21.
ملائی, منیژه, محقر, علی, اصغری‌زاده, عزت اله. (1397). 'الگوی ساختاری رابطه کیفیت خدمات خارجی بر رضایت مشتریان در زنجیره تأمین صنعت هتلداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(ویژه‌ نامه), pp. 13-21.
ملائی, منیژه, محقر, علی, اصغری‌زاده, عزت اله. الگوی ساختاری رابطه کیفیت خدمات خارجی بر رضایت مشتریان در زنجیره تأمین صنعت هتلداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(ویژه‌ نامه): 13-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب