شجیع, کیانوش, عظیم زاده, سید مرتضی, ادیب روشن, فرشته, حیدری, رضا. (1399). مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(38), 13-28.
کیانوش شجیع; سید مرتضی عظیم زاده; فرشته ادیب روشن; رضا حیدری. "مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 38, 1399, 13-28.
شجیع, کیانوش, عظیم زاده, سید مرتضی, ادیب روشن, فرشته, حیدری, رضا. (1399). 'مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(38), pp. 13-28.
شجیع, کیانوش, عظیم زاده, سید مرتضی, ادیب روشن, فرشته, حیدری, رضا. مدلسازی نقش بازاریابی ارتباطی بر عشق برند هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال ایران (مورد مطالعه: باشگاه فرهنگی ورزشی فرش‌آرا مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(38): 13-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب