کریم وند, فاطمه, سلیمانی, ندا, علمی, محمود. (1399). الگوی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در سفر مشتری با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره‌ای هایپرمی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), 51-72. doi: 10.30495/jss.2020.1912888.1246
فاطمه کریم وند; ندا سلیمانی; محمود علمی. "الگوی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در سفر مشتری با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره‌ای هایپرمی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 49, 1399, 51-72. doi: 10.30495/jss.2020.1912888.1246
کریم وند, فاطمه, سلیمانی, ندا, علمی, محمود. (1399). 'الگوی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در سفر مشتری با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره‌ای هایپرمی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), pp. 51-72. doi: 10.30495/jss.2020.1912888.1246
کریم وند, فاطمه, سلیمانی, ندا, علمی, محمود. الگوی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در سفر مشتری با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه : فروشگاه های زنجیره‌ای هایپرمی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 13(49): 51-72. doi: 10.30495/jss.2020.1912888.1246


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب