مرادی, شهریار, عرفانی, نصراله, دلفان بیرانوند, آرزو. (1399). مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی، برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) و راهبرد تلفیقی، بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطه در استان همدان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), 62-77. doi: 10.30486/jsrp.2019.569584.1364
شهریار مرادی; نصراله عرفانی; آرزو دلفان بیرانوند. "مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی، برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) و راهبرد تلفیقی، بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطه در استان همدان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21, 3, 1399, 62-77. doi: 10.30486/jsrp.2019.569584.1364
مرادی, شهریار, عرفانی, نصراله, دلفان بیرانوند, آرزو. (1399). 'مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی، برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) و راهبرد تلفیقی، بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطه در استان همدان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), pp. 62-77. doi: 10.30486/jsrp.2019.569584.1364
مرادی, شهریار, عرفانی, نصراله, دلفان بیرانوند, آرزو. مقایسۀ اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی، برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) و راهبرد تلفیقی، بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر دورۀ متوسطه در استان همدان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 21(3): 62-77. doi: 10.30486/jsrp.2019.569584.1364


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب