بوستان زر, رعنا, رضایی, سعید. (1399). بررسی اثربخشی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده بر ظرفیت عدد کل و توالی عدد-حرف در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), 122-135. doi: 10.30486/jsrp.2020.562346.1217
رعنا بوستان زر; سعید رضایی. "بررسی اثربخشی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده بر ظرفیت عدد کل و توالی عدد-حرف در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21, 3, 1399, 122-135. doi: 10.30486/jsrp.2020.562346.1217
بوستان زر, رعنا, رضایی, سعید. (1399). 'بررسی اثربخشی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده بر ظرفیت عدد کل و توالی عدد-حرف در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), pp. 122-135. doi: 10.30486/jsrp.2020.562346.1217
بوستان زر, رعنا, رضایی, سعید. بررسی اثربخشی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده بر ظرفیت عدد کل و توالی عدد-حرف در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 21(3): 122-135. doi: 10.30486/jsrp.2020.562346.1217


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب