قلی پور سلیمانی, علی, قربان نژاد, مریم, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. (1399). تأثیر شهرت فروشنده بر ابعاد ارزش افزوده تجربی و رفتار مشتری (مطالعه موردی: شرکت راسن درمان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3), 203-215.
علی قلی پور سلیمانی; مریم قربان نژاد; سیده سعیده عالم طلب پشتیری. "تأثیر شهرت فروشنده بر ابعاد ارزش افزوده تجربی و رفتار مشتری (مطالعه موردی: شرکت راسن درمان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 3, 1399, 203-215.
قلی پور سلیمانی, علی, قربان نژاد, مریم, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. (1399). 'تأثیر شهرت فروشنده بر ابعاد ارزش افزوده تجربی و رفتار مشتری (مطالعه موردی: شرکت راسن درمان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3), pp. 203-215.
قلی پور سلیمانی, علی, قربان نژاد, مریم, عالم طلب پشتیری, سیده سعیده. تأثیر شهرت فروشنده بر ابعاد ارزش افزوده تجربی و رفتار مشتری (مطالعه موردی: شرکت راسن درمان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 3(3): 203-215.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب