Mohammadiha, Paria, Mohammad Davoudi, Amir Hossein, mosleh, maryam. (1399). An in-depth analysis of the pivotal social factors of higher educational marketing in Tehran IAUs. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), 1-12.
Paria Mohammadiha; Amir Hossein Mohammad Davoudi; maryam mosleh. "An in-depth analysis of the pivotal social factors of higher educational marketing in Tehran IAUs". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 2, 1399, 1-12.
Mohammadiha, Paria, Mohammad Davoudi, Amir Hossein, mosleh, maryam. (1399). 'An in-depth analysis of the pivotal social factors of higher educational marketing in Tehran IAUs', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(2), pp. 1-12.
Mohammadiha, Paria, Mohammad Davoudi, Amir Hossein, mosleh, maryam. An in-depth analysis of the pivotal social factors of higher educational marketing in Tehran IAUs. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 5(2): 1-12.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب