عاشوری رودپشتی, علیرضا, مهرانی, هرمز, حمدی, کریم. (1399). ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 26(77), 73-98.
علیرضا عاشوری رودپشتی; هرمز مهرانی; کریم حمدی. "ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 26, 77, 1399, 73-98.
عاشوری رودپشتی, علیرضا, مهرانی, هرمز, حمدی, کریم. (1399). 'ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 26(77), pp. 73-98.
عاشوری رودپشتی, علیرضا, مهرانی, هرمز, حمدی, کریم. ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 26(77): 73-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب