خالقی نژاد, سید علی, هدایتی, اکبر. (1399). نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(67), 130-146. doi: 10.30486/jsre.2020.1877092.1448
سید علی خالقی نژاد; اکبر هدایتی. "نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 67, 1399, 130-146. doi: 10.30486/jsre.2020.1877092.1448
خالقی نژاد, سید علی, هدایتی, اکبر. (1399). 'نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(67), pp. 130-146. doi: 10.30486/jsre.2020.1877092.1448
خالقی نژاد, سید علی, هدایتی, اکبر. نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسب‌شده را ارزشیابی کنیم؟. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 17(67): 130-146. doi: 10.30486/jsre.2020.1877092.1448


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب