سیدفضلی, هادی, میرابی, وحیدرضا, حمدی, کریم. (1400). مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن‌های همراه هوشمند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(2), 158-168. doi: 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814
هادی سیدفضلی; وحیدرضا میرابی; کریم حمدی. "مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن‌های همراه هوشمند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22, 2, 1400, 158-168. doi: 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814
سیدفضلی, هادی, میرابی, وحیدرضا, حمدی, کریم. (1400). 'مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن‌های همراه هوشمند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(2), pp. 158-168. doi: 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814
سیدفضلی, هادی, میرابی, وحیدرضا, حمدی, کریم. مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن‌های همراه هوشمند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 22(2): 158-168. doi: 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب